Či to očakávame, alebo nie, niekedy, keď sa zúčastníme sieťového podujatia, budeme musieť dať nášmu 30 sekundovému „výťahu“, ktorý opisuje naše obchodné nádeje, že pritiahneme potenciálnych zákazníkov.
Iste, niektorí profesionálni ľudia tieto príležitosti vítajú. Svoje služby stručne opísali mnohým divákom, takže sa cítia dobre so situáciou – a vedia, čo povedia.
Mnohí iní sa však obávajú skúseností. Ak patríte medzi tých, ktorí nevedia, ako svoje kapsuly vaše služby stručne napísať, budete mať z tohto jednoduchého trojstupňového vzorca prospech.
Uveďte svoje poverenia
Pravdepodobne ide o najjednoduchší z troch krokov, pretože ste to urobili v rôznych prostrediach, a to formálnych aj neformálnych.
Príklad: „Po maturite na Duke University School som tu v praxi dvadsaťjeden rokov.“
Áno, to je dosť. Nie je potrebné spomenúť veľké prípady, ktoré ste vyhrali, alebo ocenenia, ktoré vám prišli. S týmto jedným vyhlásením ste preukázali svoju dôveryhodnosť.
Povedzte, aké problémy riešite
Ešte raz si spomínam, ako rýchlo sa končí tridsaťsekundový rozsah.
„Pomôžem vám znížiť poistné na poistenie vozidla až o dvadsať percent.“
„Moja spoločnosť sa postará o to, aby vás vaše vykurovacie a klimatizačné jednotky udržali v pohodlí.“
„Odchod do dôchodku môj pevný dizajn s vami bude chrániť vaše finančné aktíva a dať vám pokoj.“
Samozrejme, posilníte svoj prípad, ak spomeniete klienta, ktorému ste nedávno pomáhali, alebo v súčasnosti konzultujete: „Hotel, s ktorým sa stretávame v súčasnosti, si vypočul sťažnosti od hostí, ktorí videli potkany a myši, ktoré prechádzali chodbami. je to do dvadsiatich štyroch hodín a od nášho servisu pred štyrmi týždňami neboli žiadne pozorovania. „
Vaše publikum bude nadšene reagovať na prednášajúcich, ktorí môžu vyriešiť svoje problémy – presne tak, ako chcete prenajať riešiteľov problémov.
Uveďte výzvu na akciu
Prekvapivo, mnoho talentovaných profesionálov nezahŕňa pozvanie do svojej polminútovej prezentácie. Napriek tomu vám chýba veľká príležitosť, ak si vytvoríte pozornosť bez toho, aby ste vyzvali na odpoveď, ktorá presahuje zdvorilý potlesk. Niektoré možnosti:
„Potom sa budem držať a rád sa porozprávam s kýmkoľvek z vás, ktorí majú otázky.“
„Po stretnutí mi dajte svoju vizitku, aby sme si mohli nastaviť čas na kávu a konverzáciu.“
„Vítam vás na mojom mailing listu, takže vám môžem poslať viac informácií o tejto téme. Takže mi prosím dajte svoju e-mailovú adresu pred odchodom.“
Majte na pamäti tento vzorec: poverenia, riešenie problémov, výzva k akcii. Vaše ďalšie 30 sekúnd pred publikom bude plynúť hladko a budete vítať pozitívne výhody.